torsdag 30 oktober 2008

Äntligen igång igen

Eftersom jag varit småkrasslig större delen av september och oktober verkar det som att jag kan komma igång igen nu... Peppar, peppar...

I tisdags blev det ett kortare löppass och idag kom rullskidorna ut igen för första gången på länge. Kände att det nog var dags för underställ nu egentligen. Man rör ju inte benen på samma sätt när man åker rullskidor som när man springer så insidan av låren blev riktigt kalla under passet. Men det var kul även om det också känns i triceps och rygg, och delvis i mage, nu efteråt.





Mina skidor - Swenor Finstep

I övrigt så planerar jag att lägga upp träningen såhär under höst och vinter:
2 pass löpning i veckan
1 pass annan träning i veckan

Den andra träningen kan vara något av följande:
Rullskidor
Cykling (inte så troligt eftersom det är kallt)
Simning (har precis köpt ett 15 -kort på Valhalla)
Gymträning (har vunnit ett 10-kort på Sportlife)

Hoppas det går att hålla i detta, så lär jag ju vara ganska bra tränad till våren tycker jag.

Inga kommentarer: